2015. január 7., szerda

Happy

Tulajdonképpen lehet egy picit fura is, hogy ebben az országban ahol az embereknél az a "trendi", hogy minden rossz, és rosszul is kell érezni magad a bőrödben, de én alapvetően nem szoktam depressziós lenni és szeretem jól érezni magam. Volt már olyan főnököm, akit az kifejezetten frusztrált és mindent elkövetett, hogy nehogy jól érezzem magam a munkahelyen, hát átmenetileg ez sikerült is neki, sőt nagyon is jól. Én szeretem jól érezni magam, szeretek vidám lenni, ilyen vagyok, ez az én igazi elemem.:) És egyébként a mai napon a sok boldog névnap köszöntés tényleg boldoggá tette a napot. Boldog kéne legyen minden nap egyébként, de sajnos nem mindig az.

1 megjegyzés:

  1. Boldog tegnapot :-) meg ha akarod, akkor hozzá Istent is.
    Boldog holnapot is :-)
    A mai napod meg biztos boldog.

    VálaszTörlés