2015. január 27., kedd

Boldog vagy?

Hangzott a kérdés a blogon, jött 20 szavazat, amelyeket köszönök. A szavazók 40%-a érzi magát boldognak, míg 45%-a boldogtalannak, s 15% mondta azt, hogy talán boldog. Igazából a szavazás egy szakaszán reménykedtem, hogy a boldogok lesznek többen, mert akkor pont úgy állt a szavazás, de aztán gyorsan véleményt nyilvánítottak a boldogtalanok is ismét. Sajnálom, hogy ez lett az eredmény, sajnos igazolja azt, amit magunkról mondunk mi magyarok, hogy boldogtalanok vagyunk, de én bíztam benne, hogy azért mégsem. Na majd negyed év múlva ismét felteszem a kérdést, amikor már szép idő lesz :)

2 megjegyzés:

  1. Viszont ez is mutatja, hogy boldog-boldogtalan a te blogodat olvassa :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig azt hittem, hogy aki engem olvas, az mindenki már csak attól a ténytől, hogy engem olvas boldog lesz :D
      De az is jól hangzik amit te mondasz :D

      Törlés