2011. február 2., szerda

blogos

Tudjátok az úgy van, hogy az én blogom az külön életet él, önálló személyiséggel rendelkezik, és nem áll ám be a többi blog közé, hogy olyan unalmasan és szokványosan működjön, mint a másoké. Hogy ne menjünk messzire itt van ugye az, amikor új sablont akarok berakni, na akkor legutóbb is elölről kellett kezdeni onnan, hogy beállítottam a gyári sablont és utána azt lecseréltem, mert ha csak simán le akartam cserélni a gyári sablont minden előzmény nélkül, akkor sikerült eltüntetnem a teljes sablont. Az meg csak a jéghegy csúcsa, hogy van amit csak az explorerben és van amit meg a mozillában tudok módosítani. A főoldalra gomb meg a hibaelhárítás szerint is teljesen jól kéne működjön, csakhát ugye mégse, úgyhogy vizsgálják a dolgot...


Két eset lehetséges, az egyik, hogy én vagyok egy teljes blog antitalentum, a másik pedig a fent leírt dolog, vagyis, hogy az én blogom teljesen egyedi:)

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1355332011. február 2. 22:18

    Nektek is olyan marha lassú az egész blog szerkesztő?

    VálaszTörlés
  2. Néha szokott lenni ilyen, sőt le is fagy. Ilyenkor szerintem buherálják a szerkesztők a fríblogot.

    VálaszTörlés