2011. február 21., hétfő

nálunk ez a módi

Úgy volt, hogy ma délelőtt jönnek hozzánk kollegák egy megbeszélt időpontra egy találkozóra, és az időpont közeledtével felhívtam az egyik kollegámat, hogy akkor egyeztessünk stratégiát, nálam vagy náluk kezdenek, akik jönnek, most hogy a főnök szabin van. Feltettem a kérdést, mire megtudtam, hogy egyébként a főnök múlthéten lemondta a mai megbeszélést a szabija miatt, és majd egyszer csak lesz, csak nekünk felejtetek el szólni, mert ugye minket ez abszolút nem érint, hiszen én csak az egyik előadó vagyok ezeken a megbeszéléseken, miért is kéne tudnom, hogy mikor van? Az elsőről is úgy szereztem tudomást, hogy a résztvevők már megjöttek, csak a főnökömet nem találták, és így szóltak nekem, hogy tudnék-e én kezdeni, amúgy nem ért váratlanul a dolog, hiszen nem azok és nem aznap jöttek, mint amiről én tudtam, így aztán nem kellett rögtönöznöm, á dehogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése