2011. február 25., péntek

#658

Van ez a szám, melyről először azt hittük testületileg, hogy egy gyerek énekli, csak amikor elkezdtem figyelni a szövegét, jegyeztem meg, hogy ilyet azért csak nem énekeltetnek el egy gyerekkel, aztán egyszer sikerült elcsípni, hogy ki énekel, aztán már azt is megtudtuk, hogy hogyan néz ki és mennyi idős, s ez roppant csalódást jelentett, mert míg eddig azt gondoltuk, hogy milyen aranyosan énekel ez a gyerek, tudva, hogy ki énekel már inkább nyávogásnak érzékeljük. Azt gondoltam ezen már nem lehet rontani, de aztán megnéztem a klipet, ahol jobban szemügyre tudtam venni az előadót, és meg kellett állapítanom, hogy karakteres arca van és lehet csak ebben a klipben, de ráadásul szerintem idősebbnek is néz ki, mint amennyi valójában.

Van ez a szám, melyről először azt hittük testületileg, hogy egy gyerek énekli, csak amikor elkezdtem figyelni a szövegét, jegyeztem meg, hogy ilyet azért csak nem énekeltetnek el egy gyerekkel, aztán egyszer sikerült elcsípni, hogy ki énekel, aztán már azt is megtudtuk, hogy hogyan néz ki és mennyi idős, s ez roppant csalódást jelentett, mert míg eddig azt gondoltuk, hogy milyen aranyosan énekel ez a gyerek, tudva, hogy ki énekel már inkább nyávogásnak érzékeljük. Azt gondoltam ezen már nem lehet rontani, de aztán megnéztem a klipet, ahol jobban szemügyre tudtam venni az előadót, és meg kellett állapítanom, hogy karakteres arca van és lehet csak ebben a klipben, de ráadásul szerintem idősebbnek is néz ki, mint amennyi valójában.


Tulajdonképpen Duffyt nevezhetnénk az új Dolly Partonnak is, legalábbis szerintem hasonlít rá az énekhangja.

1 megjegyzés: