2011. április 13., szerda

Tavaszi szél vizet áraszt

Mert tavasz van, és mert ma úgy fújt a szél, hogy egyből eszembe ötlött ez a dalocska, igaz, hogy én az itt elhangzó szövegnek csak a felét tudtam, és az egészet itt sem értem jól.









Mert tavasz van, és mert ma úgy fújt a szél, hogy egyből eszembe ötlött ez a dalocska, igaz, hogy én az itt elhangzó szövegnek csak a felét tudtam, és az egészet itt sem értem jól.










Tavaszi szél vizet áraszt,
virágom, virágom.

Minden madár társat választ,
virágom, virágom.

Hát én immár kit válasszak,
virágom, virágom

Te engemet s én tégedet,
virágom, virágom.

Zöld pántlika, könnyű gúnya,
virágom, virágom.

Mert azt a szél könnyen fújja,
virágom, virágom.

De a fátyol nehéz ruha,
virágom, virágom.

Mert azt a bú hajtogatja
virágom, virágom.


Magyar népköltés

3 megjegyzés:

  1. Tudod mi a vicces? Mikor tegnap mentem haza, nekem is pont ez a "szlogen" jutott eszembe. :D

    VálaszTörlés
  2. Tudod mi a vicces? Mikor tegnap mentem haza, nekem is pont ez a szlogen jutott eszembe. :D

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332011. április 13. 19:02

    [Raven](#11286209) erről az időről más nem is tud az ember eszébe jutni:D

    VálaszTörlés