2011. szeptember 13., kedd

Heringparti

A vonaton már második napja tömegnyomor van, ugyanis valami furcsa oknál fogva az eggyel korábbi személy nem indul még el, amikor az én gyorsított személyem indul, pedig a kettő között a személy javára van több, mint 15 perc. Ebben a kánikulában külön öröm, amikor megmozdulni se nagyon tudsz az utazás alatt. Nem kifejezetten a kellemes kategória, az emberszagról már nem is beszélve.


Amikor már készültünk leszállni észrevettem, hogy a mellettem álló pasas lefényképezte az előtte álló nő fenekét. Nem értem mit látott benne, mert elég lapos volt, és különben is női fenék volt, nem pasié, én a helyébe azokat fényképezném. Habár tök fölösleges, mert a No1 feneket már megtaláltam:)

6 megjegyzés:

  1. 2011. 09. 13. 19:19

    Én is szeretek fényképezni tömegközlekedésen.

    VálaszTörlés
  2. 2011. 09. 13. 21:36

    @Raven & @IO: Nem csupán fenekeket, hanem mindent, ami felkelti az érdeklődésem.

    VálaszTörlés
  3. 2011. 09. 13. 20:37

    @Peti: engem is érdekelne, hogy miket fényképezel:)
    @Raven: szerintem csak akkor, ha azt olyan szándékkal készíted, hogy megjelenteted valahol, mert gondolj bele, mondjuk én beállok az Opera elé és lefényképeztetem magam, mert szép az épület, és meg akarom örökíteni, hogy ott jártam, és a képen rajta van másik 5 ember is, aki éppen elhalad mögöttem, akkor én attól még nem sértem a személyiségi jogukat szerintem.

    VálaszTörlés
  4. 2011. 09. 13. 19:23

    @Peti: Te is fenekeket? :D
    Szerintem személyiségi jogokat sért mások fotózása a beleegyezése nélkül, mégha, egy nagy fenék is az illető. :P

    VálaszTörlés
  5. 2011. 09. 17. 23:09

    @Philopatór: :D

    VálaszTörlés
  6. 2011. 09. 17. 20:52

    Csakugyan elég jó fenekem van.

    VálaszTörlés