2011. szeptember 12., hétfő

Puki Kakasz és Kula Kakasz

Most este volt egy vígjáték a tvben, a Görögbe fogadva, mely egy idegenvezetőről szól, hogy hogyan válik karót nyeltből mindenki kedvencévé. Szép tájak, humoros történet, vicces görög nevek.


Én kicsit együtt érzek főhősnőnkkel, mert tényleg rossz érzés lehet, amikor a kutyát sem érdeklik azok az érdekes történelmi adatok, melyeket próbál megosztani. Engem érdekel a történelem, egy egy város, táj, épület története, és kirándulni sem igazán azért megyek el valahova, hogy ott igyak, szórakozzak vagy mindenféle giccset gyűjtsek be, mert ahhoz nem kell messzire menni, és nem kell hozzá idegenvezető sem, hanem hogy élményekkel és ismeretekkel gazdagodva térjek haza. tudom nem vagyok laza.


A film kapcsán egy pillanatra elgondolkodtam, hogy igazából szerintem élvezném ezt a munkát.


Egyébként Kedves mikor megyünk görögbe?:)

3 megjegyzés:

  1. 2011. 09. 12. 19:34

    @IO: Pont erről beszéltem az előbb telón egy barátnőmmel, hogy a tengerparti szellő elmossa a hőséget. Ő volt idén nyáron Görögbe'.

    VálaszTörlés
  2. 2011. 09. 12. 18:54

    @Raven: de az ottani 40 fok nem olyan, mint az itteni, legalábbis a tengerparton.

    VálaszTörlés
  3. 2011. 09. 12. 11:10

    Io, idegenvezetőként jó pszichológiai érzék is kell, bár úgy gondolom Te tudsz bánni az emberekkel!
    Én voltam Görögbe' igaz 7 évesen és 40 fok volt! Viszont érdekes tájakon voltam, szerencsére a fotómasina megörökítette, mert már nem igen emlékszem rá. :P

    VálaszTörlés