2011. szeptember 20., kedd

Sorozatok

Az ősz beköszöntével a sorozatok is újra elindulnak, kis nosztalgia közepette nézem most az Öreglányokat, mint azt már korábban is írtam, de azért vannak új sorozatok is, amelyeket nyomon követek. Ilyen például a nálunk premier epizódokkal nyár végén érkező Pletykafészek (Gossip Girl) részei, melyből itthon a 3. évadnál tartunk, igaz én most egyszerre pótolom a második évad kihagyott részeit, és nézem a harmadik évadot, de Amerikában már az 5. évadot élvezhetik a nézők. Számomra a kissé unalmasnak ható, habár új köntösbe öltöztetett: én nem hallgatlak meg téged, te nem mondod el nekem örökös problémája figyelhető meg, ezúttal az amerikai milliomos palánták szemszögéből. Nekem tetszik az örökös csavarokkal, áskálódással és intrikával teli sorozat, és nem csak azért mert most szombaton arra vette rá Blair Chuckot, hogy kezdjen ki egy pasival.


A Testvérek (Brothers&Sisters) is már az ötödik évadnál jár, habár itt számomra nem egyértelmű, hogy lesz e idén ősszel hatodik évad is vagy sem, de mivel én még csak a negyediket gyűröm, azt is angolul, így ráérnek még. Ennél a sorozatnál rendszeresen megállapítom, hogy imádom a nagy családot, mert ott mindig történik valami, és mindig van akire lehet számítani, ha valami gond van. Egyébként, ha valamit megszoksz eredeti hangokkal nagyon fura tud lenni a szinkron.


Ami az idén induló új sorozatok közül sikeresen felkeltette az érdeklődésem, elsősorban azzal, hogy olyan szereplőket vonultat fel, akik pl a Pletykafészekben, vagy a Testvérekben, Everwoodban szerepeltek, szerepelnek, az nem más, mint a Revenge. Viszont elolvasva az alaptörténetet, nem biztos, hogy a kedvenceim közé fog kerülni.


Ami viszont ott van, és várom a történet folytatását a Chuck, hiszen szimpatikus a kétbalkezes számítógép szerelő, akiből akarata ellenére is titkos ügynök lett. Ennek a sorozatnak is ősszel indul az 5. évada, habár én csak annyit láttam belőle, amit nálunk vetítettek, ami azt hiszem 2 évad. Ha nem győzöm kivárni, hogy vetítsék, majd megnézem angolul.


Szintén nézni fogom a Glee - Sztárok leszünk! 3. évadját is, melynek első epizódja holnap kerül a képernyőre Amerikában. Tudom, hogy ez amolyan buzis sorozat, de nekem bejön, leginkább a sok számomra is ismert dallam miatt.


Hát sacperkb ezek a sorozatok, amelyeknek idén ősszel esélyt fogok adni, aztán majd kiderül, hogy hány lesz közülük az, amit tényleg rendszeresen nyomon is követek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése