2012. február 7., kedd

A vaslady

Megnéztük a hétvégén Meryl Streep legújabb filmjét, mely az előzetese alapján egy történelmi életrajzi film, mely bemutatja a brit miniszterelnök-asszony életét. Bevallom én ez alapján egy az egész élettörténetet, de minimum az elnökség idejét részletesen bemutató filmet vártam, de nem pont ezt kaptam, sokkal inkább egy idős hölgy visszaemlékezéseik követhetjük nyomon. Ennek megfelelően nem kifejezetten részletes életrajzi leírást kapunk, és a végén sem éreztem azt, hogy igazán többet tudnék Margaret Thatcherről, mint a film előtt, nem tudtuk megállapítani, mitől lett olyan a személyisége, amilyen.


A filmet inkább Meryl Streep alakítása, semmint életrajzi részletek megismerése kedvéért kell megnézni. Összességében mégis úgy vélem, hogy érdemes volt megnézni, mert lekötött, és sajnáltam, hogy olyan hamar vége lett. Sikerült megérintenie annak a világnak, amit a nagypolitika jelent, de sajnáltam, hogy csak ilyen kis részleteket kaphattam belőle. Azonban az kiderült számomra, hogy azok egyáltalán nem voltak könnyű idők Anglia számára.


Figyeljetek arra, amit közben az idős Margaret mond:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése