2012. február 4., szombat

kis romantika

Ti gondolkodtatok már azon, hogy milyen zene a legalkalmasabb arra, hogy megkérd szíved választottjának kezét? Vidám, gyors, vagy lassú romantikus zenét kell egy ilyen alkalomra választani? Kell-e egy ilyen eseményhez egyáltalán bármiféle zene?


Ha újságíró lennék, akkor ezekre a fenti kérdésekre válaszolnék is, de nem teszem, mert egyrészt szerintem mindenki számára más a válasz, másrészt nem is igazán gondolkodtam még a válaszokon, és a kérdés is csak azért merült fel bennem, mert az egyik sorozat egy egész részen keresztül ezt erre kereste a választ.


Egyébként, ha már itt tartunk, akkor azt is megállapíthatjuk, hogy ahogyan az egyénfüggő, hogy milyen az ideális lánykérés, ugyanúgy az is, hogy mikor találod meg az igazit, hisz van akinek az első szerelem egyből az igazi, és már 18 évesen össze is kötik életüket, másoknak pedig több tucat kapcsolat sem elég ahhoz, hogy rátaláljon szíve választottjára.


Annak ellenére, hogy én nem válaszoltam a fentebb feltett kérdésekre, ha valakinek már van tapasztalata vagy kiforrott elképzelése e téren, és van kedve megosztani velem, azt szívesen olvasnám.

7 megjegyzés:

  1. február 6.
    @Whynot: ez is szép, és számomra is talán jobban illik egy ilyen eseményhez.
    IO

    VálaszTörlés
  2. február 6.
    @Sybok: lehet legénykérés is:) egyébként tényleg szép, csak kicsit szomorú.
    IO

    VálaszTörlés
  3. február 6.
    Talán Shania Twain: From this moment on... Persze zene nélkül is lehet tökéletes.
    Whynot

    VálaszTörlés
  4. február 6.
    Nos, ha van olyan, hogy "ultimate romantikus dal", akkor szerintem ez az:
    www.youtube.com/watch?v=hWCm5PHpU8Y
    Talán nem a legalkalmasabb leánykéréshez, mert picit szomorú, de én ennél szebb szerelmi vallomást még nem hallottam. :)
    Persze tapasztalatom az nincs, és nem is lesz a témában, hehe.
    Sybok

    VálaszTörlés
  5. február 5.
    @IO: még arra is sor kerülhet, hogy megírom - de nem ígérem :)
    Nincs benne se' tanulság, se' egyéb. Maradt egy emlék. Már régóta nem fáj:D
    defalla

    VálaszTörlés
  6. február 5.
    @defalla: pedig meghallgatnám azt a történetet:)
    IO

    VálaszTörlés
  7. február 5.
    Szerintem nem kell zene hozzá - mondom ezt úgy, hogy az én lánykérésem a Tisza partján történt. Még a múlt évezredben, amikor... de ez hosszú történet. Szóval, szerintem nem kell hozzá zene. Részemről azért sem, mert én függő vagyok. Igaz, tudok több felé is figyelni egyszerre, de na. :)
    defalla

    VálaszTörlés