2012. február 18., szombat

glee

Tudom, hogy olyan sablonos, hogy kedvenc előadóim közé tartozik Ricky Martin, mert hát minden meleg oda van érte szokták volt mondani, kommentben lehet tiltakozni az előbbi állítás ellen, na de ki mondta, hogy én azért kedvelem, mert azt úgy illik?


Amikor azonban az egyik melegek körében közkedvelt sorozatban tűnik fel és ilyeneket ad elő:




akkor valahogy nem tudok elmenni mellette szó nélkül, arról nem is beszélve, hogy a sorozat direkt rá is játszik arra, hogy tulajdonképpen bárki meglátja legyen az akár heteró is, nem bírja levenni róla a szemét, no meg a latin ritmusok. Ki ne szeretne tökéletesen lejteni mondjuk egy szambát vagy tangót? Yes that is sexy, and everyone know it!

3 megjegyzés:

  1. február 19.
    IO! Hát nem vagyok egy gyerekfan, de ha RM esténként mellémbújna, még a gyerekek is jöhetnének! :D
    Zol

    VálaszTörlés
  2. február 19.
    @Zol: felnevelnéd közösen vele a gyerekeit?:D
    IO

    VálaszTörlés
  3. február 19.
    Én nem tiltakozok RM ellen! Sőt! :) Én is szeretem. És azon átlagos melegek táborát gyarapítom, aki azért még álmodozik róla! :D
    Zol

    VálaszTörlés