2012. május 31., csütörtök

kézen fogva

Tegnap délután munkából hazafele a kiskörúton sétálva láttam két nőt kézen fogva sétálni, annyira nem volt fura, hogy megbámuljam, vagy bárki megnézze őket, de annyira azért szokatlan volt, hogy megjegyezzem magamnak. Még ez is szokatlan, nem hogyha két pasi menne kézen fogva az utcán, habár egyszer már láttam olyat is Pesten, mégis úgy gondolom, hogy jellemzően a melegek nem mernének kézen fogva járkálni, félnének attól, hogy hogyan ítélik meg őket. az emberek. Emlékszem tini koromban, amikor édesanyámmal sétáltunk így, mögöttünk néhány lépésre lemaradva jött apu és tesóm, akkor is feltűnt, hogy hogy megnéztek minket, mivel elég magas voltam, nem azt feltételezték, hogy anya fia, hanem hogy egy pár sétál, akiknél kicsit nagy a korkülönbség. Ezt biztosan tudom, mert a feltűnően megbámuló párt megállították apuék, mert kiderült, hogy ismerik egymást, és ők mondták ezt el, amikor visszafordultunk, és be lettünk mutatva.
Ma meg ebéd közben a mögöttem lévő asztal beszélgetéséből annyi hallatszott át, hogy arról beszélgettek az asztaltársaságban ülők, hogy már az is milyen fura az, hogyha két nő csókolózik, nemhogy ha két férfi teszi azt. Érdekes, hogy ilyen szóba kerül egy ebéd alkalmával, és igazából kíváncsi lettem volna, hogy vajon kik beszélgetnek, ott, de mivel hátam mögül halatszott, így nem láttam.
Egyébként miért furább az, ha két pasi jár kézen fogva, vagy csókolja meg egymást?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése