2012. október 27., szombat

azt hittem...

Hogy a mai nap egyrészt alig lesznek a vonaton, mert rövid hétvége, másrészt ebből következően nagyon is pontos lesz. Hát nem épp ez történt, sokan is voltak, úgy fűtöttek, mintha kint -20 fok lenne, és kőbányán álltunk potom 20 percet, a honlap szerint hatósági intézkedés miatt, a vonaton nem mondtak be semmit, csak azt láttuk, hogy három vonat is megelőz minket, holott én ültem az IC-n. Végülis nem volt gond a fél óra késés, mert így nem kellett várni a csatlakozásra, csak a szakadó esőben kellett átrohanni egyik vonattól a másikig. 
Hazaérve bekapcsolom a tévét, és habár azt nem tudtam meg, hogy mi lehetett a vonattal, de azt igen, hogy Karcsinak, aki már Kari új mellei vannak, és lehet nemsokára nunija is lesz. Jó, igazából nem vágott mellbe a hír, de szóval azért mégis kicsit meglepet. Csak engem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése