2012. október 3., szerda

benéztem

Tegnap benéztem a női wc-be a nyugatinál lévő gyorsétteremben. Ugyanis mentem le kezet mosni, és "megszokásból" vettem az irányt a szokott ajtó felé, de menet közben valamikor átalakították, és felcserélték, ami eddig a férfi wc volt, az most a női. Mivel felfedeztem, hogy nem olyan amilyen volt, kicsit megtorpantam még a kézmosónál és visszafordulva megkérdeztem a wc-s nénit,miközben az ajtón lévő jelre pillantottam,  hogy ugye én most rossz ajtón jöttem be. Ő mondta is, hogy igen, de nem tűnt úgy, hogy rohant volna utánam. Mondtam, hogy régen nem így volt. Mire ő megjegyezte, hogy jó rég jártam akkor a mekiben, mert ő csak hallomásból tudja, hogy állítólag régen fordítva volt. Ez megnyugtatott, mert ezek szerint nem csak én vágódok be másik wc-be:) Gondolom akkor cserélték meg, amikor felújították talán tavaly.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése