2012. október 5., péntek

végleg bezár a vidám park?

Ugye azt már lehet tudni, hogy alig egy hónap múlva bezárja kapuit a Vidám Park, és a jelenlegi helyén többé már nem is nyit ki. Azt azonban még nem lehet megmondani, hogy vajon lesz e új helye, lesz e egyáltalán ezután Vidám Park. A műemlék, és híres játékok, mint például a hullám vasút pedig az állatkert fennhatósága alatt fognak tovább működni. El is képzeltem, ahogy a szegény állatok tőszomszédságában megy a szellemvasút, vagy a hullám vasút, ami azért valljuk be nem épp csendes.
Visszatérve azonban a Vidám Parkra: bezárását azzal indokolták, hogy egyre kevesebb látogatója volt. Mondjuk talán azért, mert a játékok eléggé elhasználódtak már, és nem nagyon újították őket. De azzal, hogy nem lesz vidámparkunk kicsit olyan érzésem van, mintha már azt se tudnánk, hogyan kell önfeledten boldognak lenni, mint egy gyerek. Szerintem igen szomorú, hogy nem sikerül megóvni eme értékünk. Vidámpark egyenlő móka kacagás, de lehet hogy a mindennapi gondjaink közepette már megfeledkezünk ezekről, és így merülhet a feledés homályába ez a hely is?

6 megjegyzés:

  1. október 7.
    divany.hu/poronty/2012/10/07/megsem_zar_be_a_vidampark/
    Ravenblog

    VálaszTörlés
  2. október 7.
    @defalla: Az elefántok kapják majd meg, meg valami dzsungelt is terveznek oda. Viszont a régi műemlékjátékok megmaradnak a Vidámparkban.
    Ravenblog

    VálaszTörlés
  3. október 6.
    @IO: Úgy legyen! Ha úgy lesz, akkor már nem is nagyon sajnálom ;)
    defalla

    VálaszTörlés
  4. október 6.
    @Ravenblog: hát két napja még azt írta az újság, hogy még a nevet majd megpályáztatják, de akkor még nem jelölt ki helyet számára az önkormányzat. Nem tudom mi épül a 11. kerületbe, én még nem hallottam róla.
    @defalla: az állatkerté lesz a terület, az biztos.
    IO

    VálaszTörlés
  5. október 6.
    Én azt nem értem, mitől veszteséges... vagyis értem, mert amit olvastam, hogy egy belépőjegy 4600 HUF... nos, elgondolkodtató. Mit kaphat ezért a látogató? Mit kaphat ezért pl. egy öt fős család? Mármint 5x4600-ért?
    Az elhasználódást értem, de nem azért van a mindenkori karbantartás, hogy megelőzzék a leromlást?
    Magyarázkodásnak tűnik nekem ez az egész.
    Sokkal inkább el tudom képzelni, hogy valakiknek nagyon útjában volt. Mert egy olyan belterületi ingatlan, ahol a Vidámpark is van, nem keveset ér akkor sem ha üres!
    Tehát... Valakinek nagyon kell, s valakik el tudják intézni. Egyszerű ez az egész, a módszerváltás előtt is így működtek a dolgok, azóta meg pláne!
    Attól, hogy van Vidámpark, még az emberek nagy része nem tud felhőtlenül örülni... S erről megint csak a politika tehet. :(
    defalla

    VálaszTörlés
  6. október 6.
    Erről én is akartam írni, de igen, a jelenlegi helyén megszűnik, de a 11. kerületben még lesz!!! Most ott is épül egy vidámparkféleség.
    Egyébként igen, nagyon nagy vonzerő volt a budapesti vidámpark, dehát veszteséges, a veszteséges dolgokat manapság meg nem tartják fent...
    Ravenblog

    VálaszTörlés