2013. április 4., csütörtök

#1282

Az emberre néha rájön az önsajnálat, ezzel most kicsit én is így vagyok. És furcsa mód nem azért amiért igazán lenne rá okom, mert mostanában nem szenvedek hiányt a kellemetlen dolgokban sem, de úgy néz ki, hogy már látszik az alagút vége, már vágom a centit.

De nem is ezért zuhanok önsajnálatba, hanem azért, mert megnyitom 2-3 postaládám, és egyikben sincs egy darab olyan levél sem napokon át, ami tényleg nekem szólna. Én az a típus vagyok aki amúgy szeret beszélgetni, szeret levelezni, hát valójában sok mindent szeretek:)

Mondjuk blogilag sem mondhatnám azt, hogy nem győzöm megválaszolni a tömérdek kommentet, de persze valami utópisztikus elképzeléseim vannak.

A fentiekről eszembe jutott egy kérdés, amit ne a fentiek tükrében, hanem magatokra vonatkoztatva válaszoljátok meg:
Félig üres vagy félig tele?


7 megjegyzés:

  1. nagyon ritkán érkezik nekem szóló levél... de nem nagyon gondolkoztam el ezen. Ami igaz, az igaz... örülök amikor jön :)

    úgyhogy megyek és írok egyet

    VálaszTörlés
  2. Ha mindig azon görcsölsz, hogy gyün-e komment vagy sem, az elrontja a blogírás élvezetét. Hiszen magadnak írod a blogot, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem görcsölök én azon, de azért beláthatod, hogyha azt magamnak írnám, akkor nem láthatnád, a saját kedvtelésemből írom, de nem magamnak.
      És azt tudom mondani, amit Bogár is és Sefi is, hogy az ember mindig örül egy levélnek, egy hozzászólásnak, ha tudja, hogy eszébe jutott másoknak.

      Törlés
  3. Lehet, hogy magának írja, de a visszajelzéseknek mindig örül az ember.

    Egyébként meg félig van :)

    VálaszTörlés
  4. Én bevallottan az olvasóknak írok.

    VálaszTörlés