2013. július 11., csütörtök

élmények a villamoson

Reggel munkába menet láttam, ahogy a mellettem leülő felteszi a lábát a vele szemben lévő székre a villamoson, de hamar le is veszi, gondoltam magamba biztos helyezkedik vagy valami, mert közben a lábát piszkálta, de utána a másik lábát is feltette, igaz annak is csak a sarkát, és akkor már az is feltűnt, hogy kicsit bele törli a székbe. A szemem sarkába látva, ezt a pár másodperces tettet, miközben megnézte, hogy fehér cipője sarka kellően tiszta-e, sikerült e mindkét sarkáról letörölnie a port a szék párnájába, azon gondolkodtam, hogy és én ilyen helyekre ülök esetleg le, ki tudja ki mit törölt előtte bele...

Aztán hazafelé, immár nem először ülök olyan villamoson, ami fel van díszítve, olyan kis kötések, terítők vannak elhelyezve a székek támláin, az ablakoknál, és a csövek tetején. Olyan hippi kinézetet kölcsönözve az egész villamosnak. Amikor először láttam kicsit gondolkodtam is rajta, hogy most ezt valaki poénból csinálta, míg két megálló között volt, de mivel az egész villamos egységesen van feldíszítve, és a terítők, és székhuzat szerűségek oda is vannak varrva a székhez, így megállapítottam, hogy ezt két megálló között nem tudja senki megvalósítani. Először azon is gondolkodtam, hogy vajon rájuk szabad-e ülni, vagy sem, habár arra az egy megállóra a legritkább esetben ülök le. Vajon hogy jött, hogy feldíszítsék így a villamost?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése