2013. július 19., péntek

rózsaszín boxer

A minap sógornőmmel és tesómmal egy kirakatnál álldogálva azt beszéltük éppen az ott kirakott színes fehérneműk láttán, hogy a rózsaszín boxer azért elég merész, mire odajött édesanyám, és megszólal, hogy a németeknél a férfiak nyári divateleme a rózsaszín sál, szóval mi van abban, hogy rózsaszín boxer, attól nem lesz kevésbé férfias valaki. Na erre mit ad Isten, ma elteker mellettem egy félmeztelen srác, rózsaszín rövidnadrágban, kezében rózsaszín pólóval, és mivel félmeztelen volt kikandikált az alsója is, ami szintén rózsaszín volt. 

3 megjegyzés:

  1. Nekem is van egy rózsaszín, inkább pink boxerem, ami alapesetben nem látszik ki, de várakoztam a vonatra és mivel nem volt elég pad a peronon, leültem egy betonkockára. Rövid trikó volt rajtam és a derekamnál kilátszhatott, amit nem is igazán vettem észre, csak akkor, amikor a mögöttem várakozó 2 srác és egy csaj elkezdte tárgyalni..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na és mi volt a véleményük?:) Emlékszel rá?

      Törlés
  2. Körülbelül ez a párbeszéd zajlott le közöttük:

    - nézd máá" (fiú1)
    - mit? (fiú2)
    - milyen gatya van má" rajta (fiú1)
    - úristen, hogy lehet ilyent felhúzni (fiú2)
    - tök jól áll neki szerintem (lány)
    - én akkor sem vennék fel ilyent (fiú1)
    na ekkor hátrafordultam, megnézem már hogy milyen arcokat párosítottam gondolatban hozzájuk, amikor még csak a hangjukat hallottam, nagyjából ilyesmire számítottam... bedugtam az mp3-at a fülembe, és néztem tovább síneken az évszámokat:)

    VálaszTörlés