2013. július 2., kedd

rend a lelke

Sokszor olvastam már, és hallottam melegektől, hogy így takarít, úgy rendez, mármár szinte azt gondolom, hogy egyfajta elvárás, hogy aki meleg, az legyen tisztaság és rendmániás, no meg természetesen vásároljon az IKEA-ban. 
Valahogy én nem érzem magam erre alkalmasnak, egyrészt a lakberendezés nem vonz ahhoz eléggé, másrészt pedig én fél perc alatt képes vagyok felforgatni a lakást, és nem annyira érzek magamban késztetést arra, hogy szinte sterilre vikszoljam a lakást. Persze takarítok, és pakolok én is, de csak amolyan egészséges mértékben, és nem tudok olyan rendet tartani, hogy a lakás mindig úgy nézzen ki, mintha skatulyából húzták volna ki.

7 megjegyzés:

  1. Bevallom én sem vagyok egy rendmániás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nekem jó hír, mert legalább nem vagyok egyedül:)

      Törlés
  2. Azt hiszem nyertél magadnak egy új olvasót. :)

    Örömmel látom, hogy ez alól már-már kényszeres mánia alól nem csak én vagyok kivétel. Az IKEA pedig megdönthetetlen. Az összes meleg ismerőseim közül, egyetlen egy volt, aki (még) nem vásárolt ott. Hah. Véletlen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki:)

      Jó bevallom én is vásároltam már IKEA-ban hot-dogot:D

      Törlés
    2. Alakul. Hogy is vagy azzal a renddel? :P :D

      Törlés
  3. Hmm... a rendrakás a mániákus ember dolga - a zseni (én :P) átlát a káoszon ;)
    Jómagam nem emlékszem, hogy vásároltam volna a zikeában... ja, dehogynem: cipőkanalat!
    Azt viszont csak pár éve tudom (hallomásból), hogy a mandulás süti ott a legjobb!

    VálaszTörlés