2013. június 30., vasárnap

TIT

Mond nektek ez valamit? 

Emlékszem, hogy alsóban hosszú órákat ültünk miatta a könyvtárban, kutattunk, kerestünk, hogy válaszolni tudjunk. 

Vajon van még ilyen? 

Megvolt a maga bája, hogy a könyvtárban rohangáltunk csoportosan fel alá, s nem az internet előtt kuksoltunk és kerestünk rá dolgokra.

Másnak is van efféle emléke? 

Én pl ebből következően ismertem az összes könyvtár összes könyvtárosát otthon. Mondanám, hogy könyvtáros néni, de nem mindegyikre volt igaz a néni, mert nem csak öregek dolgoztak ott. S valahogy sokkal bájosabb volt, mint pl a közgáz könyvtára. 

Ti emlékeztek a könyvtárosokra gyerekkorotokból?

1 megjegyzés:

  1. Gyermekkoromban sosem értettem, miért különös a könyvtár világa. Könyvek betűrendben, tök átlátható volt. A könyvtáros néni pedig egy évig az osztályfőnököm is volt. Közelinek éreztem. Volt egy verseny, amire közösen készültünk fel, a beküldendő feladatokat is a polcok között írtuk meg. Jól emlékszem, mert a feladatok 6. osztályos tananyagra épültek, én pedig ötödikes voltam. Az oklevél, milyen furcsa, épp a akadt a kezembe. :)
    Most már talán nem csak értem és szeretem, hanem élvezem és vágyom is a könyvtárban lenni. A hangulata, a munka, ami ott folyik lenyűgöz. A helyi könyvtárban pedig örömmel segítek, teszek-veszek, kölcsönzök. Ha másutt is ilyen kedvesen fogadnának, sokat változna a véleményem a nagy könyvtárakról is.

    VálaszTörlés