2013. június 16., vasárnap

Apák napja

Ma van apák napja. Lássuk be ez még azért elég újszagú ünnepnek hat, nem emlékszem rá, hogy gyerekkoromban lett volna. Érdekes gondolat, hogy ilyenkor mit lehet adni az apukának, mert az anyukáknak ugye olyan természetes már szinte, hogy egy csokor virágot, vagy egy bonbont adunk, addig a férfiaknak általában valami szeszesitalt visznek ajándékba, és ugye ha az ember még gyermek, akkor azt nem tud beszerezni. 
Egyébként én örülök, hogy terjed ez az ünnep is, hisz habár mondják, hogy a nőnapon kívül az összes többi nap a férfiaké, de szerintem ezt senki se gondolja komolyan. 
Az ötlet nagyon jó, én csak azt sajnálom, hogy nekem már nincs módom ünnepelni ezt, igazából olyan régen meghalt édesapám, hogy már az emlékeim is homályosodnak. És biztos valami ösztönnek köszönhető, de igazából nem is nagyon szoktam gondolkodni, s visszaemlékezni azokra az időkre.
Arra is elég kicsi az esély, hogy egyszermajd engem köszöntsenek apák napján...

Mindenesetre azt mondom, hogy aki teheti, az köszöntse édesapját, hisz egyrészt megérdemli, másrészt ki tudja meddig teheti még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése