2014. március 13., csütörtök

elhagynak a gombok

Reggel a munkahelyen üldögélve egyszercsak lenézek, s látom, hogy az ingem kinyílt a hasamon, és a gomb pár centivel odább üldögél mint kéne. Sikeresen visszavarrtam, mivel tudtam kitől tudok kérni tűt meg cérnát, de amikor a cérnát akartam eltépni, akkor ahelyett, hogy a cérna szakadt volna, a tű görbült, meg is állapítottam, hogy nafene, milyen jó erőben vagyok.
Itthon pedig, amikor veszem le az inget, egy másik gomb döntött úgy, hogy ő megunta a helyét, és inkább körülnéz a földön, úgyhogy megint van mit visszavarrni, pedig nem terveztem, hogy gyakorlom megint a gombvarrást, nem ment olyan rosszul, hogy indokolt volna, hát ha leszámítjuk, hogy leamortizáltam egy tűt, akkor legalábbis a gombot elég szépen sikerült felvarrni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése