2014. március 15., szombat

tej

Kitaláltam miután hazaértem, hogy mivel van itthon kakaó és kukoricapehely, nekem kell tej, így aztán a nagy szél ellenére nekivágtam a városnak, hogy vegyek tejet. Nemzeti ünnep, szóval nem bővelkedünk nyitott boltokban. Bementek egy kisbolta, ott elfogyott, mondta, hogy talán a piacnál van másik bolt nyitva, szóval hátra arc, irány a piac. Boltot ugyan nem találtam, viszont felfedeztem, hogy van tejautomata, csak kell hozzá üveget vinni. Gondoltam magamban, hogy, oké, de akkor előtte még megpróbálom a pékséget, ami szerintem nyitva van, mert amikor jöttem haza éreztem a friss kenyér illatát amikor elmentem a közelébe. Tényleg nyitva volt, de meglepő élményben volt részem. Úgy mentem be, hogy lehet még veszek valami péksütit is, viszont amikor megkérdeztem, hogy van-e tej, akkor úgy néztek rám, mintha valami ufó lennék, kétszer kellett megkérdeznem, mire sikerült rá valamit nyögniük. Otthon a pékségbe van tejtermék, itt is a másik pékségben régen volt. Közölték velem, hogy nincs tejük, csak a kávégépben van forró tej, amúgy nem tartanak. Így aztán, ezt a stílust hallva, úgy voltam vele, no akkor péksüti se kell. Hazajöttem, és fogtam egy flakont és visszamentem az automatához, és vettem 1,42 l tejet:D 200 forintért. Mert ott olyat is lehet, elég jópofa a tejautomata, és olcsóbb a tej, mint a boltban, csak nyers tej, ki is van írva, hogy forralni kell. Minden töltés után elmossa magát az automata.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése