2015. október 25., vasárnap

Amikor

Teszel valami nagy felfedezést, de éppen nincs a közeledben senki, akinek gyorsan elújságolhatnád, és akinek megtennéd azok éppen elfoglaltak, nem akarod őket felhívni ezzel, mert úgy se tudnának beszélni. Na akkor jó, hogy van blog. Ez a nem tudom elmondani senkinek, elmondom hát mindenkinek effektus. 
Na és akkor a nagy felfedezés: az erkélyen az egyik ládában az a nagy növény, amit nem akartam kihúzni, mert nem tudtam eldönteni, hogy gaz vagy valami virág, na most rájöttem hogy mi, amikor ma locsoltam, felfedeztem, hogy van rajta termés. A termés pedig: PAPRIKA :D

1 megjegyzés:

  1. Sok mindenre lehet jó egy blog... :)
    Én speciel a hülyeségeimet írom le.... és úgy általában az érzéseimet.... néha jól esik csak úgy kiírni a dolgokat.... :D :D
    Utána pedig általában elgondolkodok,vajon a kedves olvasó mit gondolhat rólam.... xD xD sebaj, így izgalmas :D

    VálaszTörlés