2011. augusztus 24., szerda

emberek a metrón

Biztos nekem sem a régi már a toleranciaküszöböm, de egy hét alatt kétszer szóltam rá másokra, hogy rossz helyen állnak a mozgólépcsőn. Persze mondjuk azért, mert útban voltak. Első alkalommal láttam a mozdulatából, hogy csupa "jóindulatból" állt elém, hogy ne tudjak haladni, valahol el is érte a célját, mert én secpec felhúztam magam, de visszatartani nem tudott igazán, mert ahogy mondtam neki, hogy álljon félre, a hangsúly hallatán egyből el is engedett, akivel éppen telefonon beszéltem, meg is jegyezte, hogy elég határozott voltam. Második esetnél először kedvesen szóltam, hogy legyen kedves átállni a másik oldalra, melyre nem volt semmi reakció, másodjára meg is kocogtattam a vállát, gondolván biztos nem vette észre, hogy hozzá beszélek, ekkor már a reakcióból látszott, hogy őt egyáltalán nem érdekli, hogy így nem lehet normálisan elmenni mellette, mert közben sikerült beállnia középre, amivel én jól jártam, mert habár nekiütköztem valamennyire, de elfértem mellette, miközben már határozottan közöltem vele, hogy de a másik oldalra kell állni, amire még magyarázott valamit, de azt már nem hallottam, mert közben haladtam felfelé.

Szóval olyan nagy elvárás, hogy ha már valaki metrózik, akkor ismerje a hozzá kapcsolódó illemet, és alkalmazza is?

6 megjegyzés:

  1. Na, többek között ezért bringázok... :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. augusztus 25. 1:12

    [warum](#11578064): gondoltam már rá én is, csak a napi közel 40 km-t kicsit sokallom úgy, hogy bent nem lehet lefürdeni meg főleg...

    VálaszTörlés
  3. Pesten toleranciát, kedvességet ne várj el az emberektől...

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332011. augusztus 25. 23:59

    [Raven](#11579703): nem állítanám, hogy sokkal rosszabb a helyzet, mint vidéken, hidd el.

    VálaszTörlés
  5. [IO](#11579735): Sajnos a vidéki viszonyokat nem ismerem, de az is igaz, hogy sok vidéki megváltozik amikor Pestre kerül, a bunkóság ragályos, tisztelet a kivételnek!

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_1355332011. augusztus 26. 22:50

    [Raven](#11579741): van benne egy olyan is, hogy a vidéki pestibb akar lenni a pestinél.

    VálaszTörlés