2011. augusztus 9., kedd

#853

Van egy program, aminek nagyjából az lehet a célja, hogy beszélgess másokkal, idegenekkel is akár, de nem olyan mint egy chat. Nem tudom, hogy hogy sikerülhet, ha én ezt a programot nem is használom, az, hogy mégis kapok egy drótpostát, miszerint valaki ott üzent nekem. Ami azt illeti nem is akarom használni, mert hallottam már róla olyat is, hogy az ember ott saját magától kap üzenetet még azután is, hogy már törölte magát a rendszerbe. Nekem nincs kedvem saját magammal a neten keresztül társalogni, mert az azért mégis csak túlzás lenne.

4 megjegyzés:

  1. Titkos, hogy nem írtad ki a program nevét? Vagy szerzői jogok védik? Sztem illene tudnia másnak is, hogy mi ez a progi amire vigyázni kell!

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. augusztus 10. 21:25

    [Raven](#11554241): Nem akartam reklámozni nagyon ezt a programot, de mostmár beletettem a bejegyzésbe, ha figyelmesen végignézed az egészet:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1885992011. augusztus 11. 0:30

    [IO](#11554472): Jó nagy baromság, az arckönyv egyik mellékterméke. Le kell húzni a vécén! :-D(Peti válaszolt arra a kérdésre, hogy milyen a viszonyod a bantu törzsekkel. Ha érdekel, hogy mit válaszolt, akkor kattints ide!)

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332011. augusztus 11. 0:52

    [Peti](#11554780): hát na ezért nem lépek én be oda:)

    VálaszTörlés