2011. augusztus 10., szerda

Vízszerelő

Ha felhívok egy szerelőt, hogy ez és ez a problémám, és az Ön számát adták meg, hogy tud nekem segíteni, szóval mondhatni tárcán kínálom a lehetőséget egy munkára, akkor azon mennyit kell dolgozni, hogy elcsessze?


Hát elárulom nem sokat, alig kell kétszer 2-3 percet beszélni, és már le is mondtam szolgáltatásairól. Első beszélgetés alkalmából, amikor elmondtam, hogy szeretném átmosatni a radiátoraim, akkor azzal nyitott, hogy reméli, hogy nem valakitől hallottam ezt a hülyeséget - kvázi én vagyok a hülye, egyébként az ötlet nem saját kútfőből származik, hanem egy szerelőtől, akit ismerek, csak 250 kmre lakik innen - mert ilyet ők már nem csinálnak, vegyek új radiátorokat, - elvégre abból sokkal többet lehet kaszálni -  melyet természetesen ő el tud nekem intézni. Megbeszéltük hol lakom, és mondta, hogy pont ebben az épületben dolgoznak, és reggel fel is tudja mérni a lakást és megbeszélni a részleteket, hívjam fel reggel. Második beszélgetés másnap reggel: hívom, hogy akkor mikor jön, mondja, most a kollegája valahol terepen van, ha visszajön akkor fel tud jönni, mert most éppen munkalapokat tölt ki - miért fontos infó, hogy munkalapokat tölt ki? - kérdeztem, hogy kb mikorra várható, mire megbeszéltük, hogy fél órán belül feljön, ami pont jó nekem, mert utána el kell mennem, na azóta is jön, csak még nem ért ide, végülis messze van a pince, nem elég hozzá 1 hét, hogy felérjen onnan. Igazából már éreztem, amikor beszéltünk, hogy nem annyira akarja ő ezt a munkát, nem is akar kijönni, mert mindig próbált kibújni a feladat alól. Szóval ez a két rövid beszélgetés pont elég volt arra, hogy lemondjak szolgálatairól.

2 megjegyzés:

  1. 'Hülyék mindig voltak és lesznek.'-ezt a szerelőre értem.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. augusztus 12. 22:14

    [Raven](#11555971): ez így van, sajnos.

    VálaszTörlés