2011. augusztus 18., csütörtök

Mosogatógéppel

Befejezte a mosogatógépem a mosogatást. Még tanulom használni, mert habár a lakással együtt vettem, és már mindjárt két éve, hogy itt lakom, még csak néhányszor volt bekapcsolva.


Na szóval befejezte a mosogatást a gép, és végülis mindent tisztára mosott, kivéve amit nem, azt viszont nagyjából úgy vettem ki, ahogy betettem. Nem tudom hol rontottam el a dolgot, lehet, hogy tisztán kellett volna beletennem, és akkor ha ugyanúgy is veszem ki, ahogy betettem, legalább nem tűnik fel.

5 megjegyzés:

  1. a mosogatógép jóóóóóó! most nekem is van, hetente egyszer használom, mert többször nem kell, de akkor egy áldás.

    én ilyen lazán azonnal elöblítem a mosogatóban a használat után a dolgokat, és úgy rakom be a gépbe, aztán ha megtelt, indítom.

    az is számít nyilván, hogy a koszos résszel a forgó vízkarok felé álljon a cucc :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen mosóport használsz? Vízlágyítót is teszel bele?

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332011. augusztus 18. 22:12

    [redblek](#11566223): hát a vicc az egészben az, hogy pont a látszólag legjobb helyen lévők maradtak koszosak, s a kevésbé jó helyen lévők tiszták lettek. Lehet ott rontottam el, hogy nem mindent öblítettem el előtte,így moshatom kézzel utána:)
    [Raven](#11567214): olyan 3 az 1ben tablettát, amiben elvileg minden van, ami csak kellhet a mosogatógépnek.

    VálaszTörlés
  4. hát ja, az elő-öblítés és utána bepakolás nálam bejött, és még büdi sem lesz a mosogatógépben :)

    nekem nagyon bejött a W5 márka, Lidl-ben lehet kapni, van asszem 4vagy 5-az egyben mosogatótabletta, tökéletes eredménnyel. ebben van vízlágyító adalék is, de én szintén ilyen W5 sóval töltöttem fel a sótartályát.

    és évente kétszer érdemes egy mosogatógép-tisztítást csinálni, egy ilyen kis flakon anyagot kell berakni a gépbe, és üresen lefuttatni egy forró mosogatást.

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1355332011. augusztus 21. 1:38

    [redblek](#11570600): nekem most Somatom (@Raven: ezt neked is mondom) van, és még lesz vagy 1 évig, mert ha heti egyszer be is kapcsolom a gépet mostantól, akkor is kell annyi mire elfogy a doboznyi, amit vettem, de utána lehet kipróbálom a W5-öt, főleg, ha amikor már jobban rájövök a gép használatára, akkor sem leszek elégedett a teljesítménnyel. Ha a tablettában van minden, ami csak kell, akkor miért használsz mégis külön sót is?

    VálaszTörlés