2011. október 14., péntek

#923

Ma több egymás társaságában lévő srácra gondoltam úgy délben, hogy ezek lehet, hogy egy párt alkotnak, de ha nem is, akkor is tuti melegek. Aztán lehet, hogy nem is. Nem szoktam ilyen szemmel nézni másokra, általában nem latolgatom a dolgot, de ma talán azért mert sorba kellett állni, és hosszú percekig ráértem bambulni, mivel egyedül voltam, így efféle felfedezéseket tettem, habár ezek a sok perces várakozásból maximum néhány másodpercig kötöttek le.


Egyébként tök jól esett volna, ha akkor ott van a párom, mert amúgy pocsék hangulatban fejeztem be a délelőttöt. Van olyan, amikor nehezen viselem el azt, hogy folyamatosan konzultálnak velem, és a saját munkámmal úgy érzem nem haladok,  a mai is egy ilyen nap volt.

4 megjegyzés:

  1. 2011. 10. 14. 7:50

    Gondold azt, hogy nem vagy egyedül, nagyon sok ember mostanában depis hangulatú, ez az őszi idő miatt lehet. Frontok, stb...
    Én minden pasit "meleg szemüvegen" keresztül nézek. XD Hm, belegondoltam, hogy, ha a párod is depis hangulatban van, akkor végülis csöbörből-vödörbe estél volna. :(

    VálaszTörlés
  2. 2011. 10. 14. 22:11

    @Raven: Miket nem gondolsz! ez nem túl pozitív gondolat.

    VálaszTörlés
  3. 2011. 10. 14. 22:54

    Bizony ez a következménye, ha az ember sokáig áll egyedül egy sorban. :)

    VálaszTörlés
  4. 2011. 10. 15. 14:17

    @warum: melyik rész?

    VálaszTörlés