2011. október 22., szombat

Modern szemléletű játék

Mostanában újra játszani kezdtem a Sims-szel, mégpedig azért mert ki szerettem volna próbálni valamit.


Sok évvel ezelőtt az első Sims játékkal, ahogy játszottam, és építettem családom baráti körét, egyszer véletlenül a férj egy másik férfi iránt kezdett el szerelmet érezni, amit akkor nem engedtem tovább fejlődni, elvégre családos emberről volt szó, meg nem csak én játszottam a játékkal, így nem akartam semmi kínos helyzetet teremteni magamnak, meg kissé meg is ijedtem a szituációtól. De most évekkel később a legújabb Sims-szel kezdtem játszani kifejezetten azzal a szándékkal, hogy kipróbáljam, hogy mit enged meg a játék is mit nem. Hát jelentem a játék nem szab határt, simán engedi, hogy két azonos nemű sims egymásba szeressen, eljegyezze egymást és össze is házasodjon, sőt ahogy a játék nevezi lehetőség van az etyepetyére is. Azt még nem tudom, hogy engedi-e majd, hogy gyerekük legyen, mert nem tudom, hogy ebben a játékban örökbefogadás van-e vagy csak terhességből születhet gyermek.


Az azonban leszögezhetem, hogy a játékot nevezhetjük modern gondolkodásúnak, felvilágosultnak, vagy meleg-barátnak is, kinek melyik elnevezés szimpatikusabb.

1 megjegyzés:

  1. 2011. 10. 22. 21:14

    Ez is ilyen, mint a Sims: en.wikipedia.org/wiki/Singles:_Flirt_Up_Your_Life

    Nekem ez van meg egyébként. :) A Sims jóval drágább lett volna. :P

    VálaszTörlés