2011. október 16., vasárnap

formatervezés

Manapság már annyi mindent kitalálnak, és egyedire szabnak, hogy megfeleljen a különböző ízlésű embereknek. Ha ez így van, akkor hogy lehet az, hogy még nem dolgoztak ki olyan wc csésze formát, amelyet kifejezetten férfiaknak gyártanának?


Persze lehet csak azért akadok fenn ezen, mert elég magas vagyok, így ebből adódóan nagyobb a távolság a térdem, és a csípőm között is, és problémám is ebből adódik, vagy az is lehet, hogy egyszerűen csak túl nagy a fenekem, vagy csak nem tudok normálisan ráülni a wc-re, de mindenesetre nekem probléma tud lenni időnként, hogy a csésze eleje túl közel van és hozzáérek olyan részemmel is, amivel nem kellene, ami szerintem elkerülhető lenne egy kis formatervezéssel.

5 megjegyzés:

  1. 2011. 10. 17. 0:09

    @Thia: na ugye, hogy érdemes ide látogatni, csupa fontos és hasznos infó:)
    @miki rivers: hát lehet, hogy arra még egy keveset várnod kell:)

    VálaszTörlés
  2. 2011. 10. 16. 20:00

    sztem én nem vagyok olyan túl magas, de az én pöcsöm is veri néha a csészét, ami tényleg kellemetlen.
    mindenesetre ha rendelsz japánból xxles slozit, merthogy japán a slozik kánaánja, akkor dobj egy linket, köszi.

    VálaszTörlés
  3. 2011. 10. 16. 18:47

    hogy itt miket lehet megtudni a fiúkról :) (egyébként az igényt maximálisan jogosnak tartom, bár még sose gondoltam ebbe bele, hogy ez nálatok gondot is jelenthet.)

    VálaszTörlés
  4. 2011. 10. 26. 21:54

    @Detto: Ugye:) viszont abból nem folyik ki esetleg ez az?

    VálaszTörlés
  5. 2011. 10. 26. 20:54

    Azóta gondolkozom ezen a problémán, mióta olvastam a posztod.
    Egy lehetséges megoldást a Dr. House 8. évad 2. részében láttam, és rémlik, mintha én is használtam volna hasonlót valahol. A csésze nyújtottabb típusú, és az ülőke első része, ahol nemesebbik testrészük lenne, hiányzik.
    Persze, nem tökéletes megoldás, de, ha csak néhány centin múlik ;)

    VálaszTörlés