2012. április 13., péntek

életkép a reggeli vonaton

Reggel a vonaton amellett, hogy annyian voltak, mint az oroszok. Megtudtam, hogy egy gyerek hányszor dagadt már fel csokitól, fagyitól meg mit tudom én élete során, nem mintha kíváncsi lettem volna a részletekre, dehát az apuka olyan hangosan mesélte, hogy a fél vagon tutira hallja, pedig ha valaki, én nem szeretem az efféle történeteket, ahhoz túl empatikus vagyok. Azonban volt ami elterelje a figyelmem, mégpedig ahogy egy lány, aki természetesen festet szőke, hosszú perceken keresztül sminkelte magát, festette a szemeit. Akkor kezdtem el érezni, hogy lehet mindjárt felnevetek, amikor a szemhéjfesték a szempillaspirál és a szemceruza után elővett egy második szempillaspirált és kezdte elölről a műveletet, a hab a tortán pedig az volt, amikor a vele szembe ülő másik szőkeség, aki előtte közölte telefonon valakivel, hogy most nem érdekli, hogy mit akar neki mondani, és letette, a látottaktól ihletet kapott, és előkapta a borotvatükrét a táskájából, és ő is elkezdte kenegetni a szemét.  Majd teljesen megelégedve magával, ez látszott a pofákból amiket vágott, kicserélte a tükrét egy zsebtükörre (mert gondolom az normális, hogy egy női táska legalább két különböző méretű tükröt rejt), amiben aztán a frufruját nézegette, és a hajkefével a vállától lefele kezdte el fésülni a haját, mert hát ugye azt a részt tutira meg kell fésülni, jól látszott ez a frufruból is.
Lehet máskor fel se tűnt volna ebből semmi, de ma valahogy kicsit csípős hangulatban voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése