2012. április 20., péntek

miért utál a főnök?

Kedves mindenki, mai napi beszélgetésünk témája az, hogy vajon mivel lehet kiérdemelni a főnök utálatát.
A választ nem tudom, de kutatom, mert anélkül, hogy tudnám hogyan, nekem sikerült elérnem ezt.
Történt ugyanis tegnap, hogy egy rendezvényre kellett mennünk, s mivel a mi részlegünkről csak mi ketten mentünk, így kérdeztem, hogy hogyan tervezi, mikor indulunk? A válasz úgy hangzott, nem tervezett semmit, de ő XY-nal meg. Itt már sejthető volt, hogy nem fogunk együtt menni, márcsak abból is, hogy nem mondta tartsak velük. Aztán mivel én jóban vagyok XY-nal, így nagyon ügyesen elérte, hogy engem otthagyjanak, egy másik kollega, aki megvárt úgy fogalmazott, hogy leráztak minket.
Bent is akik ezt a helyzetet látták teljesen le voltak döbbenve, de tesóm és párom is amikor elmeséltem nekik azt kérdezték, hogy miért utál téged a főnököd? Hát ez egy nagyon jó kérdés, én is szeretném tudni. Azt is, hogy hogy lehet ezt az egész szituációt kezelni, megoldani. Ti mit tennétek?

4 megjegyzés:

  1. április 20.
    @warum: hát igen, csak ki tudja mikor lesz rá hatással, hisz ő fogja csinálni az értékelésem... és most abszolút úgy érzem, hogy nem számíthatunk egyik főnökünkre sem.
    IO

    VálaszTörlés
  2. április 20.
    Ja, szerintem sem kell annyira foglalkozni vele. Amíg a munkádra és a fizetésedre nincs hatással, kit érdekel.
    warum

    VálaszTörlés
  3. április 20.
    @Raven: :) hát max az, hogy nem kellett vele kényszerjópofizni.
    IO

    VálaszTörlés
  4. április 20.
    Ne törődj vele, amit feladatot rádbíz, tedd meg, de amúgy próbáld ignorálni! Nem mindig lehet megtudni miért utálnak egyesek. Te is tudod, hogy én is hasonló cipellőben járok a lakótársaimmal... Szóval szerintem próbálj nem törődni vele, és a rossz oldal helyett a helyzet jó oldalát nézni. Egyáltalán volt jó oldala?
    Raven

    VálaszTörlés