2012. április 28., szombat
nézem a tévét
És közben azon gondolkodom, hogy vajon mi a fontosabb, hogy a produkció
tetszik-e nekem, vagy a mondanivalója, mert van, hogy a produkció nem
tetszik mert nem az én világom, de van mondanivalója, áll mögötte
valami, van olyan is, hogy az előadó maga érdekes számomra, de az
előadása mégsem volt lehengerlő. Van olyan, akinek ez egy kiugrási
lehetőség az eddigi valóságából, ami akár nyomoraként is leírható
bizonyos szempontból, és van olyan, aki szakmai tudásával éri el
szimpátiám. Szóval kérdés, hogy mi alapján kell ilyen esetben dönteni,
melyik az a szempont ami alapján, ha szelektálok, a kiesőt a legkevésbé
fogom sajnálni?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
április 30.
VálaszTörlés@defalla: hát ha zsűri lennék valószínűbb profibban állnék a dologhoz, mint így, viszont így is, ha abból indulok ki, hogy nem bírom elviselni a produkcióját, de sajnálom a háttere miatt, akkor sem szavaznék rá.
IO
április 29.
VálaszTörlésNem lennél jó zsűritag, mert nem tudsz elvonatkoztatni. Aki bármilyen versenyen indul, azért indul, hogy megnyerje. A produkcióhoz viszont nem tartozik hozzá semmi. Sem esetleges előző megmérettetések, elért eredmények, a gyakorlás mennyisége/milyensége. Az éppen előadott produkciót kell pontozni. S a kinézet? Öltözet? Szimpatikus, vagy nem? Ez mind, mind mellékes(nek kellene hogy legyen).
Persze nem mellékes a külső. De milyen koordináták szerint megy a pontozás?
Ha kiírt verseny, kötelező darabokkal, szabott időkereten belül kell mozogni, akkor arra készülni kell, nem kicsit. El lehet indulni az esélytelenek nyugalmával is, de nem tesz jót senkinek. Szerintem.
Azoknak, akik döntenek, nagy a felelősségük. Ez a felelősség nyomasztó is lehet. Jó ötletet adtál, ha véget ér a mai főpróbánk, írok róla bejegyzést. Nem a főpróbáról, hanem általában a (fúvós)versenyekről. A tapasztalatokról, a megfoghatatlan drukkról, ami az indulókban van. Ki, hogyan kompenzálja, stb. Szóval türelem, tornaterem :)
defalla