2012. április 27., péntek

vegyes

Azt hittem, hogy ennyi idő alatt már legalább egy nem tudom miről beszélsz komment összejön a tanpejtanhura, de nem, szóval végülis bármit írhatok, úgy se olvassa senki.
Mintahogy rendszerint a hozzászólásaimra is elmaradnak a reakciók, pedig nem  vagyok láthatatlan, komolyan, még árnyékom is van.
Egyébként, ha most ismernének engem, akik ezt a bejegyzést olvassák, akkor megkérdezném, hogy ők is azt gondolják rólam, hogy egy csendes, visszahúzódó ember vagyok? Így azonban értelmetlen a kérdés.

10 megjegyzés:

  1. április 27.
    igen, azt gondoljuk.
    tamás

    VálaszTörlés
  2. április 30.
    @Detto: ott olyat is lehet látni?:)
    IO

    VálaszTörlés
  3. április 29.
    Csak a g.readerben van 16 olvasód, velem együtt :)
    Detto

    VálaszTörlés
  4. április 28.
    @Thia: Hát ahhoz először utol kellene hogy érj:D
    @defalla: ez így van, kaptam is meg nem is:)
    IO

    VálaszTörlés
  5. április 28.
    Nem töredelmesen, de bevallom, hogy én is olvasom a bejegyzéseidet - a muzsikákat nem mindig fülelem, nem az én világom.
    Csendes, visszahúzódó? Ez a kérdés egy feldobott labda. Kaptál is rá választ, meg nem is :)
    defalla

    VálaszTörlés
  6. április 28.
    Mi az hogy nem olvas senki????? Lehet hogy nem vagy csendes és visszahúzódó, de hogy nagyon fog fájni a bokád ha még egyszer lesenkizel, az biztos!!!! :D
    Thia

    VálaszTörlés
  7. április 28.
    Elég megnézni a blogot hozzá.
    Bambi

    VálaszTörlés
  8. április 28.
    @Bambi: és te így ismeretlenül is azt mondod amit hallani akarok:)
    IO

    VálaszTörlés
  9. április 28.
    Se csendes nem vagy, se visszahúzódó.
    Bambi

    VálaszTörlés
  10. április 27.
    @tamás: hát ez csak az első benyomás.
    IO

    VálaszTörlés