2012. november 3., szombat

400 m gátbiciklizés

Na ti láttatok már ilyet? Én most, de muszáj leírni, mert ilyet még nem láttam, és nem is hinném el, ha nem látom a saját szememmel.
Hát igen, mint azt már az előző posztban is írtam, van olyan ország, ahol még vannak ötletek, amely nem fáj senkinek. 
Egyébként itthon hová lettek a show műsorok? Úgy értem az igazi show műsorok, amelyre talán még leginkább a szombat esti láz emlékeztet hangulatában. Hol vannak azok a műsorok, ahol hírességek jelennek meg, úgy értem igazi hírességek, nem csak helyi magyar noném "sztárok" és mesélnek gondjaikról, vagy erőltetett poénokat adnak elő. Én már besokaltam ezektől.
Olyan műsort akarok, ahol csillogás, vidámság és revü van, olyasmit, mint régen volt Friderikusznak.
Ja és ha egyszer valaki arról hall, hogy Magyarországra látogat a Ballett Revolución feltétlenül szóljon.

6 megjegyzés:

  1. Mert a nép zabálja a bugyuta, ostoba dolgokat. Egész nap robotolnak, aggódnak mindenen és mikor végre haza érnek és leülnek, akkor már nem akarnak gondolkodni. Csak bámulni ki a fejükből és röhögni a sok agyamenten. Pedig anno a Fridi-féle produkciók tényleg jók voltak. Tartalmasak és szórakoztatóak. Én ezért nem nézek már évek óta tv-t.

    VálaszTörlés
  2. Hát ezzel csak az a baj, hogy ugyan gondolkodást nem igényelő műsorok mennek, de röhögni nem lehet rajtuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te nem röhögsz. De ők igen :)

      Törlés
    2. Hát maximum azért, mert haha, neki még nálam is szarabb, mert manapság ez a kedvenc, hogy sanyarú sorsokat mutassanak be, hogy együtt tudjunk jajgatni. Szörnyűűű. És még csodálkoznak, hogy nem nézem ezeket a csatornákat.

      Törlés
  3. Megkaptad a levelem? Mert néma csönd.

    VálaszTörlés