2012. november 18., vasárnap

kalandos utazás

Tegnap délután elindultam be a városba, mert az jó nekem. Moziba mentünk és bent volt megbeszélve a tali. Elindultam több mint másfél órával a film kezdés előtt, hogy időben érjek oda, ne az utolsó percben. A mellett, hogy nem néztem meg hogy mikor mi megy és viszonylag sokat kellett várnom eleve még nem is jött a busz időben, és mivel hétvégén lanyha forgalom mellett 10 perccel a menetrend szerinti indulás után még sehol nem volt, úgy döntöttem, hogy inkább átmegyek a vonathoz, mert az hétvégén tuti nem késik, viszont ahhoz el kellett indulnom, mert ha még várok a buszra azt is lekésem, és a filmet is. Félúton a vonat felé láttam a buszt, tehát elment, ekkor már tudtam, hogy 1 óra múlva megy csak legközelebb, tehát mostmár nincs más csak a vonat. Odaértem, és mivel még nem jött, bementem jegyet venni. A pénztáros mondta, hogy a vonat most csak Újpestig megy be, és nem a Nyugatiig, oda csak a következő, mert pályafelújítási munkák vannak a hétvégén, és kérdezte, hogy így is kérem-e a jegyet. Ekkor már kínomon vigyorogtam, és úgy kértem a jegyet. A vonat jött is, igaz ez késett vagy két percet. Így aztán Újpestnél át a villamosra, arról a metróra, és ekkor már tudtam, hogy a busszal sokkal gyorsabban értem volna be, akár mennyivel is később jött. De még így is odaértem a találkapontra majdnem fél órával a kezdés előtt. Egyébként meglepő lenne, ha egyszer elindulok valahova, akkor minden úgy jönne, ahogy kell, és még el is érem.
Hát a filmről meg csak annyit, hogy érthető, hogy 18-as karikával ment, nem a véres mivolta miatt, inkább a pszichológiája miatt. Szerintem a párom meg is lepődött rajta mennyire megéreztem ezt a filmet.

3 megjegyzés:

  1. A magyar közlekedés már csak ilyen :)
    Mit néztetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vidéken sokkal kevésbé késnek a dolgok, ez csak itteni specialitás.

      Törlés
  2. Egyébként az volt a címe, hogy Amíg alszol.

    VálaszTörlés