2014. január 3., péntek

bosszúságok hada

Hát a mai nap nem épp úgy alakult ahogy terveztem.


  • reggel elment a vonat az orrom előtt
  • elfelejtettem egy megbeszélést, mondjuk csak tömegalkotó lettem volna, nem igazán volt számomra lényeges
  • egymásra szerveztek jövő hétre több mindent, van olyan amikor 3 helyen kéne egyszerre legyek, s amikor ezt megjegyeztem, hogy nem érek rá a harmadikra, akkor még fel is csattantak
  • egyedül voltam bent és a munka meg annyi, hogy azt se tudtam mivel kellene foglalkozni inkább
  • mindemellett még mindig nem vagyok képbe mindennel, ami a szabim alatt volt, s ma nem is tudtam kitől kérdezzem meg
  • a moziba akkora sor volt, hogy kb 10-15 perccel a film kezdése után jutottunk volna be, így be se mentünk
  • a vonat nem járt, felsővezeték szakadás miatt
  • a busz meg nem csak nekünk jutott eszünkbe, hanem a már kimaradt vonatok rengeteg másik utasának, szóval heringparti adott volt egész úton, amikor meg azt az ajtót kinyitotta a buszvezető, hogy ott szálljon fel még egy utas, akkor még ő is átpréselte magát köztünk, ha ez egy szexjelenet, akkor még izgi is lett volna, de így azért nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése