2014. január 18., szombat

érzés

Van, volt bennem már napok óta egy rossz érzés, melyet igazából nem tudtam nevesíteni, nem tudtam szavakba önteni, hogy pontosan mi is az. Nehéz magát az érzést megfogalmazni, de a hatását nem olyan nehéz észrevenni. Rosszkedv, szomorúság, kedvtelenség. S, hogy az az érzés valós-e vagy sem? Úgy van-e vagy sem? Igaz-e vagy csak számomra az, mert én elfogult vagyok magammal szemben? Hát ezt nehéz megmondani, azért is, mert én csak a saját szemszögemből látom, nem tudok mások fejébe látni. Mindenesetre elég jól sikerült körbeírni, és a kiváltó élethelyzeteket megosztani a barátommal ahhoz, hogy ő szavakba is tudja önteni azt ami nekem nem ment.
Persze, az, hogy tudom mit érzek, és meg tudom fogalmazni szavakkal is, hogy úgy érzem nem vagyok senki számára fontos, szóval attól mert én ezt kimondtam, még nem múlt el, nem szállt tova az érzés. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése