2014. január 19., vasárnap

hozom a formám

Egy új inget vettem fel pénteken, amit azzal kezdtem, hogy kivasaltam belőle a hajtogatás nyomait, (aztán meg a gyűrődésekét, amiket szépen belevasaltam), kész szerencse, hogy az volt rá írva könnyű vasalni. A vasalással csak az a baj, hogy én nem vagyok jó ingvasalásban, szóval nem is való nekem nehezen vasalható darab, a legjobb az amelyiket egyáltalán nem kell vasalni:D 
Felvettem, elindultam, persze már munkába menet sikerült újra összegyűrnöm. Volt akinek fel is tűnt, hogy új ing van rajtam, másnak meg hogy új nadrág. A lényeg nem is ez, hanem hogy egész nap úgy jöttem mentem, hogy benne felejtettem a nyakában egy merevítő papírt a csomagolásból, és fel se tűnt, másnak se, vagy csak senki nem mert szólni:D Nekem is csak akkor tűnt fel, amikor este vettem le, és ahogy elkezdtem kigombolni a gombokat, és utána levenni egyszer csak kiesett a papíros.

2 megjegyzés: