2014. január 11., szombat

ki hozza az ajándékot? - szavazás eredménye

Karácsony előtt feltettem egy kérdést, hogy ki hozza az ajándékot nálatok, ennek a bejegyzésnek kapcsán jutott eszembe.
Engem kicsit meglepett az eredmény, ami azt illeti, nagyon sokan szavaztak ugyanis arra, hogy egyik sem. Igazából tök kiváncsi lennék rá, hogy ez annak tudható-e be, hogy felnőttek a szavazók, és már nem hiszenk a mesében, vagy valami másnak. Egyébként szerintem az, hogy már tudjuk nem a Jézuska, Angyalka, Télapó hozza az ajándékot, nem jelenti azt, hogy nem mondom, és nem gondolom azt, hogy ők hozzák az ajándékot. Na ezt jól megmondtam:D
Szóval az eredmények: összesen 19 szavazat érkezett, ami nálam elég szép eredménynek számít:) 7 szavazat érkezett az egyik semre, de 7 szavazatot kapott Jézuska is, amiből arra lehet következtetni, hogy valószínű református kúltúrkörbe tartoznak a szavazók, vagy Partiumiak, 3 szavazatot kapott az Angyalka, ami a katolikus hagyományokra vezethető vissza, és 2 szavazatot a Télapó. A Mikulás egyet sem kapott.
Egyébként ha nem írtam volna még, nálunk a Jézuska hozza az ajándékokat:)

Köszönöm a szavazatokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése