2014. február 26., szerda

ez is az is

Ma az volt az érzésem, hogy úgy levelezek valakivel elég széles körben, mintha két különböző nyelven irkálnánk, annyira nem arra kaptam a választ, amit én írtam egy idő után. Persze lehet azért is volt ilyen fura a levelezés, mert felhívtam a figyelmét, hogy a gyakorlatban nem pont úgy megy a munka, ahogy ő gondolja. Lehet holnap még folytatjuk, pedig igazán ellentét nincs abban amit szeretnénk elérni, és elég kompromisszumképes megoldással zártam a napot. De tény, hogy én se viselem jól, ha letromfolnak, főleg ha úgy vélem igazam van, akkor elég makacs tudok lenni.

Kezdem időnként úgy érezni, hogy már nem akarom titokban tartani bizonyos hozzám közel álló emberek előtt, hogy meleg vagyok, úgy látszik kezdek felnőni, megérni a feladathoz. Habár néha az az érzésem nem sok újat tudnék mondani, csak jelenleg még nincs kimondva az amit mindenki úgyis érez már magától is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése