2014. február 16., vasárnap

másoktól függve

Mennyire függsz mástól, mennyire vagy önálló, mennyire irányítod te a saját életed, mindennapjaid? Ezek a gondolatok jártak a fejemben, és arra a megállapításra jutottam, hogy elég sűrűn fordul elő, hogy másra várok, mástól függök valamilyen szempontból. Várom, hogy válaszoljanak, hogy visszahívjanak, hogy megtudjam azt az információt, amivel ő rendelkezik, de nekem van szükségem a továbbhaladásra. Néha azt érzem, hogy jó volna kicsit önállóbbnak lenni, hogy ne én várjak másokra, ne én alkalmazkodjak folyamatosan, hanem alkalmazkodjanak mások hozzám. Persze vannak emberek, akikhez szívesen alkalmazkodom, akikre szívesen várok, de néha kifejezetten zavar, hogy úgy érzem egész nap nem szól másról, csak arról, hogy várok valakire, vagy valamire.

6 megjegyzés:

  1. Ezen pedig csak te tudsz változtatni.

    VálaszTörlés
  2. Sokszor emlegetem: jó dologra érdemes várni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de mi van azokkal a dolgokkal, amik nem annyira jók, hogy érdemes legyen rájuk várni?:)

      Törlés