2014. február 1., szombat

mi leszel ha nagy leszel?

Számomra meglepő, hogy egy cég a tévében reklám formájában hirdeti azt, hogy ő munkatársakat keres. Merőben új, s nem is biztos, hogy nekem eszembe jutott volna ilyen ötlet. Mindenesetre az Audi így keres felsőfokú végzettségű új munkatársakat gyárába. Olyanokat akik elhivatottak, s mindezt úgy adja elő, hogy olyanokat keres, akik már az óvodában is autószerelők akartak lenni. 
Kicsit elgondolkodtam, hogy én mi is akartam lenni majd ha nagy leszek. Azt hiszem óvodás, és kisiskolás koromban villamosvezető szerettem volna lenni, az olyan izginek tűnt. Akkoriban olyan városban laktam, ahol járt villamos, s a nagyszüleim ablakából rá is lehetett látni az egyik vonalra. A városon belül egyébként az volt számunkra a legfőbb közlekedési eszköz, mert a család minden tagja valamelyik villamosvonal közelében lakott. Szóval a hogy a reklámban a kisgyerek autót szerelt, én is villamost vezettem nagyszüleim ablakában állva. 
Te mi szerettél volna lenni kiskorodban? 

6 megjegyzés:

  1. gazdag :D nekem semmi se jött be, nem akartam semmi se lenni. Ehhez elég jól tartom magam, mármint a semmihez, csak épp a gazdagság hiányzik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se vagyok villamosvezető:D
      Még lehetsz gazdag:D

      Törlés
  2. amiket anyuék mondtak, hogy lenni akartam, és amikre már én is emlékszem: kukás, telefonszerelő, kisállat kereskedést szerettem volna, farmer egy nagy farmon sok állattal, rendőr, matektanár, angol-matek tanár, angol tanár (és végül angol szakra is mentem egyetemen)....hát ezekre emlékszem/mesélték anyuék.

    Zsoltee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tanár én is akartam lenni:) érdekesnek tartottam pl azt amikor dogákat lehet javítani:D

      Törlés
  3. színész - hogy nevettessem az embereket
    kőműves - hogy szép házakat tudjak építeni, aminek lehet örülni
    Egyik sem lettem.
    Muzsikus vagyok/voltam/leszek - semmi máshoz nem értek, ehhez egy kicsit többet, mint az átlag. Na, jól kicsit sokkal többet, de ebben már hosszú évek tapasztalata is benne van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az én gondolatomban a színész és a muzsikus valahol rokon szakma :)

      Törlés