2014. február 19., szerda

Te felvállalnád?

Egy beszélgetés zajlott ma, melynek fültanúja voltam. Igazából nem figyeltem oda, csak akkor amikor meghallottam, hogy a melegeket emlegetik. A beszélgetésben tárgyalt téma szempontjából az ideális ügyfél a meleg pár. Az egyik fél szerint, hiába ők az ideális ügyfelek, ezt úgyse vállalják fel, a másik fél szerint viszont de, már hogyne tennék, ez ma különben is divat is, és büszkeségből is megteszik. 
Hát én nem tudom eldönteni, hogy mit gondoljak a témáról, de azt hiszem nem is én vagyok a legbevállalósabb típus. Ti mit gondoltok?
És most nem arra gondolok, hogy azért felvállalni, mert abból valami előny származna, habár tegyük hozzá, a gondolat izgalmas, hogy ez előny, de inkább arra gondolok, hogy tényleg divat felvállalni, és büszkén vállalni, hogy meleg párt alkotsz valakivel? 
Persze, ha x éve vagy már együtt valakivel, akkor különösen a melegeknél az már szinte tényleg büszkeségre ad okot, sőt van, hogy az már a heteróknál is hasonló büszkeséggel jár, mert ott is egyre ritkább.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése