2013. október 14., hétfő

elemet vettem

Kifogyott a mérlegből az elem, mert annyit méricskéltem magam, hogy hátha sovány vagyok már... de nem. Elindultam hát elemet venni a mérlegbe. Megnéztem, hogy szép kerek, s gondoltam, hogy elviszem magammal, aztán majd mutogatom, hogy nekem ilyen kell, persze mindig itthon hagytam. Mivel a mérleget a MediaMarktban vettem, így bementem oda, gondoltam, hogy nyilván majd ők tudják. Kerestem egy eladót, és előadtam a problémám, hogy nekem elem kell a mérlegbe, de nem tudom milyen, viszont itt vettem a mérleget, erre elvitt a mérleg osztály eladóihoz, akiktől megkérdeztem, hogy milyen elem kell a mérlegbe, amire jött is a válasz, hogy AAA-s. Ezen információval felvértezve visszamentem a másik eladóhoz, mire ő kicsit elcsodálkozott, de mire kezdett feleszmélni, már odaért a másik eladó is, hogy helyesbítsen, hogy nem is olyan kell bele. Így aztán nem voltam különösebben meggyőződve arról, hogy amit tényleg adni akarnak, az biztos jó-e nekem. Erre mondja az eladó, hogy itt van rajta ez a szám, mielőtt kibontom nézzem meg a mérlegben lévő elemet, hogy azon is rajta van-e ez a szám, ha nem az van rajta, akkor hozzam vissza, s kicserélik. Nem kellett kicserélni, jót kaptam, legalább ők tudják mire van szükségem, ha már én nem.

1 megjegyzés:

  1. :))) Az ilyeneket én is szeretem, nekem porzsákkal volt hasonló esetem, ugyanígy a Media Markt-ban.

    VálaszTörlés