2013. október 27., vasárnap

újabb túra

Kihasználva a jó időt eltekertem Királyrétre, gondolkodtam, hogy fog-e nekem az menni, mert hát elvileg hegyre megyek fel, és ha nagyon meredek, akkor az kifog majd rajtam, de nem volt olyan vészes, és igazán kellemes volt ott. Ami fura volt, hogy már fél 3kor nem sütötte a völgyet a nap, így kicsit fáztam lefele jövet, s habár nem jöttem túl gyorsan, de hamarabb leértem mint a kisvonat:D
Fent egyébként megint ott volt az a két nő, akit Nagymaroson is láttam, nevezzük őket Nórának és Erzsinek, mert ők is így hívták egymást. Furcsa jelenség a két nő, egyrészt mert hangosan beszélgetnek, ezúttal egymást szekírozták, és ügyes bajos dolgaikról beszéltek, de nem ez a furcsa bennük, hanem az, hogy a hegytetőn teljes sminkben vannak.

Hazafelé meg valamiért az egyik ház láttán az a szövegrészlet vette be magát a fejembe, hogy: a Villa Negra nem apácazárda, a Villa Negra nem fényes lokál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése