2013. október 24., csütörtök

rakd sorba 3

Indult a játék itt, ahol még érkeztek is tippek, de totál megfejtés nem jött mostanáig sem. Aztán adtam még meg egy kis plusz infót itt, de úgy látszik ez már nem hozott lázba senkit, nem jöttek párosítási tippek egyáltalán.
Mivel már nincs sok értelme tovább várni, hátha megfejti valaki, ezért elárulom a helyes sorrendet:
A leggyorsabban, 5 másodperc alatt az oroszlán végez.
A második 12 másodperccel a csimpánz, szóval ő se viszi túlzásba a dolgot.
A dobogó harmadik fokára már épp hogy csak felfért a nyúl aki 15 másodpercig is élvezi a szexet.
A negyedik helyre mi emberek kerültünk, mi 17 percig csináljuk.
Az ötödik a disznó, aki kereken fél órát élvezi a légyottot.
A hatodik a kutya, aki 60 percig van összegabalyodva párjával.
És aki legtovább bírja, a házas csiga, ők 1 napig is kitartanak. Hát nem is tudom, azért az már túlzás lenne.

És akkor néhány válasz még, amire a tippelések miatt ott elhagytam:

Medea, igazad volt, a disznó tényleg tovább bírja, mint mi. A csiga viszont még tovább.
Nico, e szerint a lista szerint a disznó nem is bírja addig:D

2 megjegyzés:

  1. Ezek szerint a német malacok és kutyák jóval romantikusabbak a magyaroknál. :) Én sem disznót, sem kutyát nem láttam még ennyi ideig együtt. Mindenesetre jó volt ismét valami újat tanulni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én nem hogy kevesebb ideig, de semeddig sem láttam malacokat együtt:) A kutyákat meg nem bámultam, hogy meddig csinálják:D

      Törlés