2013. december 3., kedd

ahol már laktam

Elgondolkodom néha azon, hogy hány helyen laktam már életem során, s ha csak azokat veszem figyelembe, ahol minimum 3 hónapot laktam, akkor is 3 ország, 8 település, 7 lakás és 4 koli a szám. És ugye azért 3 hónap, hogy így már biztos, hogy nem számítódik bele egy nyaralás, vagy hasonló. Azért úgy gondolom, hogy az nem kicsi szám amit így összehoztam kb 30 év alatt. De pont azért, hogy össze tudjam hasonlítani, kíváncsi vagyok, hogy Ti hány helyen laktatok már életetek során. Szóval kérlek hasonló módon összegezve, mint én is tettem osszátok meg velem, ha van hozzá kedvetek.

2 megjegyzés:

  1. Belegondolva valóban meglepő lehet a felismerés. A 23 évem mögött nekem is 3 ország van, 4 település, 5 lakás és 1 kollégium. Hm, hm.

    VálaszTörlés
  2. Számaim: 34 év alatt 1 ország, 2 település, 7 lakás és 0 kollégium :)

    VálaszTörlés